Monday, May 24, 2010

~SaHaBaTKu~

aku rindu ceritamu,

rindu tawamu,

rindu tangismu,

rindu luahanmu,

rindu kisah dulu,

rindu kerna Allah yang Satu.

rindu semua itu.

sahabat,

jangan kau jauhi aku,

kembali lah seperti dulu

aku bukan asing bagimu,

aku tetap sahabatmu,

jangan kau buat begitu,

hancur luluh harapanku,

baru aku sedar,

aku telah mensia-siakanmu,

kembalilah sahabat,

kembalilah kepadaku.

sahabat,

tangisan itu takkan henti,

hingga hujung nyawaku datang,

hingga ajalku menyerang,

maafkanku duhai sahabat,

meskipun egomu kau tak mampu halang,

egoku ku undur demi persahabatan.

sahabat,

kau sahabat ku,

sahabat sampai ke syurga,

tak mahu aku menginjak bersama ke neraka,

moga Allah ampunkan dosa kita,

moga tak lagi maksiat kita lakukan bersama,

agar nanti kau sahabatku sampai ke syurga.

maafkanku,

aku merayu,

kau sahabatku sampai ke syurga...

SAHABATKU SAMPAI KE SYURGA..



just copy..nice to read..nice to share..

No comments:

Post a Comment