Tuesday, October 13, 2009

pengumuman....!!!

assalamualaikum sahabat2 sekalian,
sekadar pengumuman..
pada hari khamis ni, persatuan khat akan diadakan seperti biasa..
saya dah bagitau kat abg aizat (guru khat kita) bahawa khamis ni persatuan akan dijalankan seperti biasa..lagipun kita dh lama xbuat khat..(kalau ada pun cuma beberapa orang je yang hadir)..
tentang kehadiran, saya malas nak cakap apa2 sebab saya yakin bahawa masing2 dah baligh, berakal, mumayyiz..so, faham2 sendiri lah..nak hadir ke tak..
kalau memang ada urusan yang lebih penting, xpa..
saya juga berharap bagi sesiapa yang belum siapkan assingment arab (yang bakal dihantar jumaat ni), jangan jadikan sebagai alasan untuk tidak hadir persatuan sebab nak siapkan assingment..
kalau kita pandai bahagikan masa, saya yakin ianya tidak menjadi masalah untuk hadir persatuan..
sekadar makluman dan diharap semua sahabat ambil perhatian k..
sekian..WALLAHUA'LAM..

- pengerusi persatuan khat#

No comments:

Post a Comment